fredag 5 mars 2010

Bloggrum uthyres i en dryg månad

Är välskött och kommer från icke-rökare men kan behöva lite renovering.

På grund av att bloggägare inte har tid att sköta bloggrummet förrän kanske i början av april.

Any takers?

(För övrigt är jag dessutom dum i huvudet som bara läser och läser men inte förstår ett skit av vad jag läser - någon som vet hur man slutar vara dum i huvudet? I såfall kan jag tänka mig att dra av på blogghyran)

Jag återkommer...sen, när fyra tentor, gudvethurmångainlämningar är gjorda och båten är såld. Och om jag fixar detta, så lovar jag att blogga sönder mig och att belöna mig själv genom att gå ut ur väggen som jag står i nu och ta ledigt - lääääänge - för att ladda batterierna som just nu behöver startkablar hela tiden.



1 kommentar:

Anonym sa...

Tänker på dig!! Så vill jag åka med på båten här under ;) Hoppas att vi ses snart....!! Kramar i massor Cat.....