onsdag 11 november 2009

Dagens outfit as per request


Makens favoritklänning. Alltså att han ens har en åsikt om ett klädesplagg har hänt tre gånger, denna klänning är en av de gångerna. Grön? Benvit, brun och beige. Filippa K anno dazumal. Ärvd av syrran. Återigen...grön?

Fejkpärlor i grön, brunt och benvitt från...typ...Glitter eller något annat för en femtiolapp. Och för att jag inte skulle frysa ihjäl, en luddtopp.

Mat = kokt potatis, skirat smör, stekt sjötunga och massor av riven pepparrot.

Det krävs inte så mycket för att mannen skall bli glad. Lite fisk, en grön klänning och pepparrot. Och så fick han en liten present.

Han kom ihåg det också, och kom med blommor. Det betyder att jag har fått blommor två gånger på två veckor.

Synd bara att jag är så ful, och att gamla iFånen tar så usla bilder ;o)

Men nu - kosedress...eller ja, åtminstone myskläder istället för fejkpärlor - och TV-tajm. Idag är det mycket som skall hinnas med att titta på.

Är det one year anniversary så är det :-p


1 kommentar:

Corundum sa...

Åh, tackar för att du hörsammar requests! :D Hm... Riktigt nice, men hade förväntat mig något blått. :P

Maaaaaaat... Mmm... Nu blir jag hungrig igen. Men det låter som att ni får en trevlig bröllopsdag, ha det fint!

/jag.