söndag 14 juni 2009

Avdelningen: Hur tänkte vi här?



Jo det var 40-årsfest med tema heavy metal 80-tal i lördags. Jag höll tal på en pall. Uppenbarligen förvånad. Jag minns inte att jag var förvånad. Inte heller varför. Men notera gärna kornblå maskara, kajal och att jag är den enda med äkta Joey Tempest hår utan att behöva peruk. Bra eller anus?




Man till vänster (min) och födelsedagsbarn till höger. Omgivningen passar dåligt ihop med utstyrsel. Omgivningen är vacker. Männen är det inte.




Återigen - omgivningen. Städade "metallare" äter middag. Och det var inte kôrv och mos från grillen.




Finn ett fel?

Vart fanken är raggarbilen? En norsk BMW???




FINN ETT FEL!!!! Födelsedagsbarnet leker träffa flaskan med pennan. Nu var jag inte hårdrockare på 80-talet. Men lekte rockarna verkligen sånt häringa????




Priset för bästa accessoar går till mannen med microfleececykelbyxorna, gula jackan och gitarren. Detta är fäschon!




JAG...är fäschon!





Johorå - det gick mycket snabbare att få ner pennan i flaskan när man hade accessoarmannen som gitarrsolade på tre strängar. Jo. JO!






Inga kommentarer: