torsdag 22 januari 2009

Ett pyttelitet inlägg

Jag funderar på att ringa min mamma och fråga när jag verkligen är född. Hon BORDE ju veta liksom.

Det började igår med att KLM's frequent flyer program önskade mailgrattis, sen kommenterade Blygisen idag. Efter det fick jag två meddelanden på Facebook från två olika kusiner (som står mig nästan lika nära som ett syskon). Efter det ett helt personligt - doh - grattismail från jävla Ellos.

Vad är det för jäkla datum egentligen. Och har jag blivit förd bakom ljuset av min kära moder och fader i alla dessa år?

Imorgon! Imorgon är det! ;o)

Edit: Och precis efter publicering kom det ytterligare en grattishälsning från en mycket god vän i USA.

KLM, Ellos och mina amerikanska vänner och släktingar lever uppenbarligen i...typ Australien. Där är det imorgon NU!

Suck!

Inga kommentarer: