onsdag 31 december 2008

Sista inlägget 2008



Sjötunga Walewska!

Resultatet ligger numera i min mage ihop med en halv flaska vin.


Vi lyckades tillverka denna rätt tillsammans och vi sitter fortfarande i samma rum. Mannen tittar på History Channel och jag skriver årets sista inlägg. Enda lilla fadäsen i köket var när mannen gick en trip down memory lane (till när han var kock för 20 år sedan i Australien) och sa:

- Vi tog upp fisken med plattång och la den direkt i handfatet!

Jag trooor att han menade att dom tog upp den med någon slags fisktång och la den direkt på tallriken, men jag har tjatat en del om min plattång idag så mannen fick synapsfel och jag skrattade så tårarna rann.

Så inte nog med att vi klarade det, det gjordes med gott humör.

Gott Nytt År...på riktigt :o)


1 kommentar:

Anonym sa...

Gott nytt år!