söndag 28 december 2008

Precis som en mellandagsrea skall vara...

...syrran hämtade mig. Vi åkte till den lokala butiken med Mycket Stort Utbud. Och där var inte en kotte i vanlig ordning, trots 50% rea.

Syrran hittade lite Odd Molly, och jag en Sail Racingjacka och ett par asschyssta thermobyxor. Och jo, jag är så gammal och förlegad att jag fortfarande kallar det thermobyxor fast det ser ut som att en cool kiddo med snowboard skulle kunna ha dom.

50% på reapriset dessutom. Ingen mer än vi och expediten där. Och vi åkte nöjda och osvettiga hem och tog en macka.

Stadens gator kommer jag att hålla mig ifrån ett tag till.

Jag är för fet, ful och gammal för att orka med riktiga mellandagsreor ;o)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det tror jag inte på!

Blue sa...

Helt sant! Var i samma butik idag för att spana lite Odd Molly och då var det några fler som förirrat sig i, men det var enbart för att dom säljer raketer också. Inga klädshoppare så långt ögat nådde.

Välkommen hit nästa mellandagsrea Fi ;o)

Blue sa...

Eller, vilket var det du inte trodde på förresten?

*skrattar*