torsdag 24 juli 2008

Sommar - Den FINNS!



Realtid - ligger på svaj söder om Smögen och det är 27 grader varmt. LYCKA!




Blue goes modeblogg igen. Klänningen som inte fick stående ovationer och jag är snorsnygg. Igår i Hunnebostrand. Klänningen fick inte stående ovationer av sällskapet heller. Dom är vana att se mig som en sunkapa på semestern, i smutsiga shorts och bajs under naglarna (jotack - jag har hittills lagat toaletten FYRA gånger på en och en halv vecka).

Kommentar ifrån kamraten närmast hördes över hela bryggan i Hunnebostrand igår:

- MEN HERREGUD VAD DU ÄR PYNTAD! (skall sägas på norska)

I Hunnebostrand där jag för övrigt träffade min första livs levande bloggare. Atahari. Som tyvärr lyckades hitta till båten precis när vi skulle åka därifrån. Men det var jävligt roligt att ses - och vi får helt enkelt ta igen det i Götet

(
och ett litet litet PS som jag inte kunde säga på bryggan - vilken snygg karl du har ;o)




Lillbåten och Skönheten (och jag) på väg till Väderöarna.




Och slutligen denna jättefina present från syrran som skall bo på båten.

Återigen...de glömmer att jag skall hålla tal på bröllopet - de samlar poäng ;o)

1 kommentar:

Ataharis sa...

Åh, man får tacka. :)

Kan säga att jag LÄÄÄÄÄNGTAR ut till havet igen och inte till kontoret där jag tillbringar tiden i ett litet rum som idag har snittat på 36 grader. Skönt? I think not. Men att skvalpa runt lite och känna brisen mot huden, saltkristallerna i fjunen på kroppen och tja ... ett glas vin? Vore väldigt najs.

Så njuuut, för bövelen!