onsdag 16 juli 2008

Min plikt!

Jag tittade på en film igår. En av de som vi har rensat videobutiken på de senaste dagarna. Men när det gäller just denna dristar jag mig till att säga "det var den SÄMSTA JÄVLA SKIT jag någonsin sett".

Jag vet faktiskt inte om jag någonsin sett en sådan usel film. Och sambon håller med.

Enda anledningen till att vi hyrde den var att den såg ut att handla om Andra Världskriget.

HAH!

Så varning utfärdas härmed för "Ubåt I-507 Det sista vapnet".

Jag låg och kved och ålade mig de sista 45 minutrarna och rodnade å filmskaparnas vägnar.

Sen kollade jag på baksidan av fodralet, där det stod:

"Ubåt I-507 - Det Sista Vapnet blev med sina hisnande specialeffekter och spektakulära stridsscener en stor biosuccé"

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH!

Var då?

(Filmen var gjord 2005 och en treåring hade gjort specialeffekterna).

Please oh please tala om var den blev en biosuccé så jag kan åka dit och smacka invånarna i bakhuvudet!

Två timmar av mitt liv som jag aldrig får igen!

Inga kommentarer: