fredag 11 juli 2008

Crazy Bitch

Jag packar. Inför tre veckor på båt med avfärd idag. Mannen har gett instruktioner om att MAX en väska (dvs väska modell "resa över helgen väska") får åka med.

Där går jag bananas första gången och börjar skratta maniskt.

Jag har nu packat två väskor.

Det andra är när han säger:

- Kan du packa åt mig med? Jag hinner inte.

HOHOHOOHAHAHAHAHAHAHAHAHHOOAOOOAOA....

Känner inte han mig alls? Jag avskyr att packa, jag suger på att packa. Hade det funnits en "Dummies för Packare" hade jag köpt den direkt.

Sen erkänner jag. Större delen av semestern kommer jag att gå och skrota i samma plagg. Med all säkerhet.

Problemet är ju att jag inte VET VILKA PLAGG DET BLIR FÖRRÄN SEMESTERN HAR BÖRJAT - och därmed måste jag ju ha med ALLT!

*manisk på gränsen till hysterisk*

Inga kommentarer: