tisdag 20 maj 2008

Inflyttad och Utflyttad på samma dag?

Tre budgivare.

Vi som nummer tre på listan. Vi höjde rätt bra vid förstabudet med förhoppningen om att åtminstone skrämma bort dom som hade gett utångsbudet.

Och mentalt hade jag redan flyttat in.

Nu har vi avslutat rond två och skall påbörja rond tre och alla är fortfarande med i matchen.

Och mentalt har jag flyttat ut igen.

Medan jag tänker elaka tankar om att sambon skall olla garagehandtagen och kissa i poolen under tiden som jag äggar fönstren till de som kommer att få flytta in.

Jag hatar budjävlagivning.

Jag tror att det kan härledas till att jag fick klubban i huvudet under en auktion som tonåring.

Jodå - det är helt sant. Jag fick verkligen auktionsklubban i pannan och blodet sprutade.

Men det är en helt annan historia...

Inga kommentarer: