onsdag 21 maj 2008

Hmm...

Bud lagt, chockhöjning från vår sida. Poker-Blue i farten.

Om dom jävlarna inte blir bortskrämda nu efter att ha fegat ur i rond tre, och backat under sina tidigare bud så wasn't it meant to be.

Rond fyra about to start, och jag behöver en jävla säck med Valium.

Jag skall tvätta idag, och förbereda packningen inför morgondagen, och ringa försäkringsbolaget.

Men istället sitter jag med handsvett och darrningar och funderar på en tripp till psykakuten.

Jag hävdar fortfarande att det är auktionsklubban-i-pannan's fel.

Jag har helt enkelt ingen annan förklaring.

Men får vi det inte nu så börjar jag gråta, mannens fyrtioårsdag är förstörd och jag kommer tjura mig igenom hela Prag-resan.

Någon som har en säck med Valium att skicka min väg?

Och för fan - håll nu alla tummar för oss. Snälla - okay?

2 kommentarer:

PGW sa...

Tja från trailerlast i förra inlägget till säck med valium i det här, det verkar ju gå åt rätt håll typ ..? :-)

Blue sa...

Näe, nu behöver jag minst två trailerlass...mäklaren är tyst...mycket tyst...och jag är redo för hispan när jag egentligen borde packa och förbereda för Prag imorgon!

GAH!

*tuggar fradga*