söndag 6 april 2008

Robbie My Man

Mannen som startade denna bloggen; Mr Robbie Williams. Som med sina sexiga, over the jävla top, moves och med en glimt i ögat som fortfarande får mig att bli knäsvag gjorde åter entré i mitt liv. Mitt absolut första trevande inlägg i bloggvärlden handlade om denne man.

Jag köpte Sing Star idag. Och eftersom jag redan tidigare var olycklig ägare till Guitar Hero så är jag nu redo att starta ett band. Helst ett band beståendes enbart av mer eller mindre tondöva personer och som absolut inte är kapabla att ta in ett intryck utifrån (alltså SE noterna i Guitar Hero), och sen använda sig av någon del i hjärnan som jag totalt saknar för att omvandla synintryck och skicka en impuls till vänster hand som sköter färgknappar, och en impuls till höger hand som samtidigt skall slå på "strängen".

Jag provade just Sing Star. Därav min syftning på Robbie Sexigastihelavärlden Williams. Genom att sjunga duett med honom.

*nynnar på "then I spoiled it all by saying something stupiiiiiid like I loooooove youuuuuuuu"

Vem vill vara med i bandet för musikaliskt handikappade, med en total oförmåga att omvandla synintryck till diverse knapptryckningar? Och helst även total avsaknad av taktkänsla.


Jag är tamejtusan helt väck i pallet. Jag sitter ENSAM och sjunger med Robbie, och ENSAM och spelar på en jädra plastgitar med olikfärgade knappar.

Hur tragisk är jag på en skala? Och hur gammal? Störd behöver jag inte fråga om - det inser jag själv.

Jag känner mig inte en dag över sju år.

Bandet skall heta "I en annan del av Göteborg". Any takers?

2 kommentarer:

Ataharis sa...

Hehe, anmälde inte jag mig igår?

Blue sa...

*skrattar*

Sorry, glömde det för ett ögonblick när det bara var jag och Robbie.

Vi är då två i bandet. Hur många behöver vi för att det skall kunna låta ÄNNU sämre?

;o)