lördag 29 mars 2008

Shopping är som balsam för själen...?


En miljon mil senare.

BLÅ bil inhandlad till glad sambo som skall tuta omkring i den och spela Markoolio alternativt Tore Skogman? Beslut om just detta är inte taget ännu.

Bilen kommer på måndag. Nya bilder kommer att tas och de manliga kamraterna skall ooooo'a och aaaaaa'a åt den på jobbet på tisdag skulle jag gissa.

Sen vette fåglarna hur coolt det är med en ny bild på mannen i sin blå bil med mulen göteborgsbakgrund är kontra bild på mannen i vit bil med solig Floridabakgrund?

Om jag ställer ett par krukväxter runt bilen och lyser med en väldigt väldigt stark lampa kanske?

VI är i alla fall glada. Jag är glad för mannens skull, och mannen är glad för sin skull.

Sen vet jag ju att jag kommer köra den också, och det gör ju inte saken sämre.

Det var värt en miljon mil och en heldag i bil i vilket fall som helst.

:o)


1 kommentar:

Lilla Jag sa...

Jag röstar på Markoolio. Givetvis.