onsdag 5 mars 2008

Nähädå

...inte har jag sovit inte. Och nu har jag antagligen kommit in i någon slags andra andning.
Höll på att somna vid tretiden, när jag satt upp i soffan och stirrade ut genom fönstret, men "räddades" av granne som ville fika.

NU har jag i alla fall bäddat ner mig, och ligger med laptopen på magen. Somnar jag inte nu så somnar jag aldrig.

Men, jag hann beställa nya solbrillor på Ebay. Två par exakt likadana till mig och mannen. Randolph Engineering.
Gucci släng er i väggen liksom.


Imorgon skall vi köpa matchande träningsoveraller.

Vad är det för fel på mig - kvinnor i allmänhet - mina fetisher är skoooor, jeans och solbrillor.

Jag har så många jeans att jag skulle kunna klä ett litet land i Afrika, skor som skulle kunna klä ett stort land i Afrika. Och möjligen solbrillor till en skolklass i ett mindre samhälle i Småland.

Vad är era "must haves" - eller cravings som det tydligen heter på modebloggspråk?

Inga kommentarer: