lördag 9 februari 2008

Salus Per Aqua

Tapet lagad. Lister uppsatta. Upptäckt att tapeten UNDER troligen har släppt på vissa ställen. Men jag ORKAR inte bry mig just nu, jag tänker ge det en vecka och det som inte ser bra ut då får helt enkelt fixas då.

Idag skall jag och sambon bjuda väninna på SPA, helkroppsmassage och middag. Dvs vi skickar mig med väninnan på SPA och middag medan mannen får göra vad han vill. Hon har tre barn, eget företag och BEHÖVER ett break.

Så hennes man får glatt sitta hemma med barnen och hålla dom sysselsatta medan jag och E ligger i jacuzzin.

Men hon vet inte om det än - bara att hon blir hämtad halvtre.

Visst är jag snäll mot mina "trebarnsmammaväninnor" som är i STORT behov av en andningspaus.

Sen är det ju inte en nackdel att det blir en bonus för mig som går med och får samma behandling ;o)

Inga kommentarer: