måndag 18 februari 2008

Fnissmödis?


Jag har just kallat mig själv för ovanstående ord efter att ha insett att jag just har en pågående diskussion på MSN med en TANT, och att jag lever ihop med en GUBBE ;o)

Jag har köpt nya jeans, dom kom med posten idag...lycka total...mitt sjätte par i samma märke och modell och dom är magiska med tanke på att dom kan göra min keso-röv till en Jennifer Lopez booty.

Gubben tyckte inte om dom (jeans skall vara hela och rena), Tanten på MSN höll med.

Mina andra jeans är hela och blå, nästan alla i alla fall.

Då kallar jag dom förlegade, och frågade Tant på MSN vad hon tyckte om tatueringar eftersom Gubben tycker att "det är bara kåkfarare och sjömän som tatuerar sig".

Behöver jag säga att Tant höll med Gubbe?

Kära Tant och Gubbe. Ni kan väl ta Eder antikrosa knytblus respektive kravatt om vi går ut. Så kan jag ta mitt celeb ass i mina nya Fnissmödisjeans och dansa till:

"I like big butts and I can not lie
You other brothers can't deny
That when a girl walks in with an itty bitty waist
And a round thing in your face
You get sprung
Wanna pull up tough
Cuz you notice that butt was stuffed
Deep in the jeans she's wearing
I'm hooked and I can't stop staring"

Up yours...nu ska jag bli modeblogg ;o)




5 kommentarer:

Lilla Jag sa...

*Ähum*

Det är jag som är "Tanten".

:)

*rättar till knutblusen*

Blue sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Blue sa...

Vad är en "knutblus"? Är det en sån blus som Trans-Knut har på sig när han åker Finlandsfärjan och dansar schlager?

;o)

Håll reda på din tantgarderob - knytblus är det du har...KNYTBLUS...

*skrattar*

PS: Det var jag som råkade stava fel i kommentaren ovan ;-p

Lilla Jag sa...

Man ska inte driva gäck med gammalt folk!

*skakar på huvudet och muttrar; Ja, se dagens ungdom.*

Anonym sa...

Jamen hallå vad är det för magiska jeans som fixar snygg rumpa av keso, sådana vill jag ha!! Genast! Berätta nu!

/PGW