onsdag 30 januari 2008

Listan som aldrig tar slut...

  • Få tag på onåbar person som förra våren lovade att göra bäddmadrass till båten och sedan dess har varit OMÖJLIG att få tag i.
Check! FICK TAG I HONOM IDAG!
  • Få tag i kamrat som är en sopa på att höra av sig angående service på bilen som jag har tjatat om sen i november.
Check! Under pistolhot skall han ringa tillbaka ikväll - annars kommer jag jaga honom med blåslampa.
  • Få tag i snickaren som gjorde vårt badrum, och sen skulle kakla kök samt lägga ny parkett men gick och fick diskbråck. Just det kan han inte hjälpa, men han har LOVAT varje gång jag har pratat med honom att snacka med sin kollega och be honom ringa upp. Inget har hänt, och detta är min älskade hantverkare som gjorde ett grymt jobb med badrummet OCH blev klar i tid trots alla jävla missöden under tiden.
Check! Och fick numret direkt till hans kollega, som lovade att komma och kakla i slutet av nästa vecka samt hjälpa mig med tapetsering.


JAG ROCKAR FETT!

Men listan är som sagt ändlös. Varje gång jag har utfört något på listan kommer sambon på något nytt. Jävla slavdrivare.

Det känns som att jag har haft en lista hängande över mig sen förra våren med samtal som måste göras hit och dit och grejor som skall sys ihop.

Men dessa tre var det värsta - eftersom dom har varit omöjliga att få tag i!

Inga kommentarer: