onsdag 16 januari 2008

Jag - en bitch?!


Mannen hittade en rolig sida på nätet häromdagen och beställde grejor men vägrade säga vad. Idag kom paketet, mestadels med presenter till mig.

Även fast jag har varit en pissf*tta idag så måste jag bara älska presenterna och den usla tajmingen. Och trots att det inte precis var den mest romantiska gåvan, så var det JAG.

De översta tre är kylskåpsmagneter, bitchnyckelring och bitchmössa på andra raden, och underst en luktmoj till bilen.

Känns som ett genomgående tema - och bara så passande.

Gladpresenter till über-bitchen. Och mössan redan invigd på kvällsprommisen med jycken och båda katterna (jajamän - katterna går med som små hundar varje gång - så stolt och så fint). Kylskåpsmagneterna sitter redan uppe, och nyckelringen redan fastsatt på den gigantiska nyckelknippan. Det enda som skall upp imorgon är den rosa luktmojen i bilen.

Vad är blombud mot en bitchmössa - nothing :o)

Inga kommentarer: