fredag 25 januari 2008

Ja jag lovar - jag ska sluta nu...födelsedag over and out...

Edit: Ni måste ju förstå att ni skall KLICKA på bilden så att ni verkligen ser trasig nagel, kärringhänder och bling-blinget. Trots att Cecilia är smart var det hon som gjorde mig uppmärksam på att man (läs: HON) inte förstod det. Herreminje! ;o)


Men en sista baaara.

Min riktiga ring hämtades av sambon idag och jag fick skiljas från atrappen. Med gravyr som han har kommit på alldeles själv. Jag är så impregnerad att jag nästan dör. Och rörd, igen. Och glad. Och förvånad. Och tyst. Vilket är det allra konstigaste.

Min tourettes är helt borta och jag känner mig så snäll så snäll. Mannen undrar hur länge det kommer vara. Men just nu känns det som att jag aldrig mer kommer bråka, eller gå i svaromål. Utan bara nicka, bocka och sucka ljuvt. Jag ska sucka ljuvt jämt.

Ringen är vacker, diamanten gnistrar - och ihop med förlovningsringen passar den bättre än Brad och Angelina (enligt tabloiderna - inte enligt mig).

Och i den står "Ex animo 080123".

Ni får själva ta reda på vad det betyder om ni är intresserade.

4 kommentarer:

Lilla Jag sa...

Ja, vad kan jag säga?

Även solen har fläckar.

;)

Blue sa...

Även en blind höna hittar ett korn

:-p

Anonym sa...

Aj, aaaaaaaj, trasig nagel *ryyys*.
Men väldigt vacker ring :-)

Blue sa...

Tack *bling-blingar lite* ;o)

Du är härmed utnämnd till smartare än Cecilia som förstod att man kunde klicka på bilden.
Smartast helt enkelt...