måndag 7 januari 2008

Glömde juh...

...berätta vad sambon fick i julklapp.

Jo, som den mest o-fotogeniska människa jag är pallrade jag mig iväg till fotografen för att ta "erotiska" bilder (ja - det låter porrigare än vad det är).

Jag var skitnervös, det gick jättebra. Och jag blev faktiskt snygg. Av 300 tagna kort trodde jag kanske att det skulle möjligen med lite tur gå att använda fem. Men det var nästan tvärtom och jag pyser av stolthet. Jag hatar att vara med på kort, jag ser alltid helt koko ut - men tjejen som tog korten lyckades!

Ingen kred åt mig alls - bara åt fotografen!

Och mannen som har allt och bara önskade sig en snäll flickvän. Närmare så går väl inte att komma?
En snygg, lättklädd flickvän på bild. Och bilder håller käft som alla vet. Och han blev faktiskt riktigt glad, överraskad och nu citerar jag, "rörd".

Själv fick jag en digital systemkamera. Presenter med samma inriktning skulle man kunna säga.

Men inte fan blir jag snygg när den tar kort på mig?!

Inga kommentarer: