söndag 13 januari 2008

Anxt

Så här ser det ut i mitt hjärta och i min hjärna just nu. Den lilla röda pricken symboliserar den minimala delen av hjärt/hjärnan som faktiskt fungerar - för tillfället.

Jag har svår jävla ångest inför ett läkarbesök imorgon, och ingen att prata med. Detta är en av de få saker som sambon inte fixar att prata om. Och då har jag bara min egen hjärna att prata med. Då blir det trassel och ångest.

Undrar hur länge jag kommer kunna hålla mig utan att säga något - för just nu pratar jag inte alls - och är på gränsen till en såndäringa surf*tta som jag inte vill vara "utan anledning".

*suckar*


2 kommentarer:

Lilla Jag sa...

Men du bruden, det klart du har! Du vet mailadressen...

Kram.

Blue sa...

Det gick ungefär tio minuter efter att jag hade skrivit inlägget till att jag öppnade truten - och det var förlösande.

Tack Cecilia, kommer maila dig i vilket fall som helst. Och jag har lagt till dig på MSN på den adressen du gav mig - vet inte om du använder den.

Är i alla fall lite mindre ledsen nu, men fortfarande ångest. Bara det är över så blir det säkert bättre - eller nåt.

Kram