torsdag 27 december 2007

Florida

Svensk jul på julafton - och amerikansk jul på juldagsmorgon.

Mat så det sprutade ur öronen, och släktingar överallt.

Juldagskvällen åkte vi med kusin och fruga till deras hus och har nu haft två "lugna" dagar. Men min shoppingskills har drastiskt försämrats - och det är en tragedi med tanke på dollarkursen!
Jag är mycket mycket besviken på mig själv. En hel dag i mallen och det enda som inhandlades var ett par sweatpants som jag redan bestämt mig för. Sedan exploderade jag på alla människor som mellandagsreashoppade och gick därifrån.
Utan underkläder från Victoria's Secret. Utan krämer från Bath & Body Works. Utan mysfilten från Pottery Barn!

Idag har vi roadtrippat lite för oss själva. Mannen har aldrig varit i Washington DC förut. En trip runt Arlington kyrkogården. Washington Monument (världens största penis). Capitol Hill. Vita Huset.
Och upphämtning av våra beställda båtdelar.

En snabb tripp till mallen. En tur in på Abercrombie. Fyndade några fin-saker. Men det blev underkläder på K-Mart.

Nu sitter vi och väntar på att åka till flygplatsen och vårt plan till Florida. Landar i Tampa ikväll, sedan Florida runt för att flyga hem från Orlando nästa fredag. Eller hem och hem. Tillbaka till Baltimore och kusin vitamin. Hem åker vi inte förrän på lördag kväll.

Varför är jag inte på gott humör?

Kanske för att jetlag fuckar upp min mage så att jag inte kan bajsa. Oh dessa I-landsproblem!

Gott Nytt År!

Inga kommentarer: