måndag 5 november 2007

White Christmas

Nu är resan bokad och betald, jul och nyår kommer att firas på andra sidan pölen. Avgång 23 december till Washington DC, hemresa 5 januari. Jul med kusiner, faster, och annan släkt. Nyår i Florida eller Bahamas beroende på vad vi hittar i biljettväg.


Konstaterade just att det är lite lyxigt. Tredje resan till USA på ett och ett halvt år, däremellan en resa till London och en till Grekland.


Men mitt stora problem är navelsträngen. Första julen utan pappa. Lillasyster Förrädare kommer ju att fira i Norge med svärföräldrar vilket hon gör varannan jul. Jag har ALDRIG firat jul någon annanstans än med fadern och familj, och i år lämnar jag honom åt sitt öde och han får ingen av sina döttrar med sig.


Ack min navelsträng - och pappas navelsträng? Hur ska det gå?

2 kommentarer:

smultronpaj sa...

Guuuud så skönt. jag vill också åka utomlands. Orättvist!

Lilla Jag sa...

Det kommer nog att gå alldeles ypperligt bra ska du se :).

Trevlig resa!