tisdag 10 juli 2007

Boktips

Jag följer Anette Jernströms blogg, och har gjort ett år eller så. Den är rolig, personlig och berörande. Beställde boken och fick den i förrgår, och jag säger bara KÖP DEN!

Skrattar så tårarna rinner både igenkännande och medkännande.


Fast, enligt Kamrat Flygvärdinna är jag den ultimata passageraren som somnar efter fem minuter i stolen och vaknar vid landning, och ingen alkohol dricker jag heller. Men enligt illvilliga kollegor och kamrater är jag det mest tråkiga ressällskap man kan tänka sig eftersom jag bara sitter där och dreglar på närmsta axel.

Fnyser högljutt åt dylika kommentarer - det är väl inte mitt problem att dom inte kan sova. Och numera finns ju sånadäringa moderniteter som film och sånt som dom kan sysselsätta sig med.

Låt mig bara sova så är jag en glad kamrat/kollega/passagerare...

:)

Inga kommentarer: