onsdag 23 maj 2007

*sjunger*

Hjärtevännen fyller år. Jag åkte hem från Oslo för att JAG ville fira hans födelsedag även fast han, enligt egen utsago skiter i det. Jag kom hem en halvtimma före han kom hem från jobbet. Jag lagade mat, vi åt - han somnade och sover fortfarande.

Jag var borta två dagar. Två dagar när han INTE sov före midnatt.

Fy fan vad jag måste vara tråkig, och vad roligt han måste ha haft när jag inte var hemma.

Från och med nu skiter jag i allt vad födelsedagar heter. Jag skiter i allt!

*sjunger vidare*
Fååår man inte vá glá...på HANS födelsedaaaaaaaa...

2 kommentarer:

Lollias sa...

Lite ballt, liksom... min make fyller också år idag! Fast han somnade i fåtöljen medan jag lagade mat. (Vilket jag inte brukar göra normalt, det är hans område. Laga mat, alltså.)
Varför är män så ointresserade av födelsedagar?

Blue sa...

Jag undrar om dom är ointresserade på riktigt eller om det bara är en macho-act för att dom inte ska vara som vi (dvs halvt hysteriska om man råkar bli bortglömd). Jag älskar födelsedagar, både min egen och andras. Men hur roligt är det att hitta på grejor till någon som "säger" att han skiter i det?

Vad gjorde du för din man? (Och ja, mycket lustigt att dom fyller på samma dag - är dom lika besvärliga då månne? Vilket år? Så vi vet att vi inte lever med samma man menar jag ;o)