torsdag 31 maj 2007

Gåta!

Hur många laptops kan man ha innan det går till överdrift?

Fick erbjudande om att köpa en såndäringa liten söt travelmate igår, mycket billigt. Och då förlorar man ju nästan pengar på att säga nej. Så nu sitter jag med den yttepyttelilla i knät och skriver. Kan en dator vara söt? För isåfall är den det! Och gullig - och väger ingenting.

Jo, jag vet att jag är tech-nörd...men detta är kärlek.

Nu har jag bara fyra bärbara - undrar om jag kan använda alla samtidigt?

För om sambon säger att detta är hans tar jag fram brödkaveln (och inte för att baka bullar), för han tackade nej till erbjudandet så jag fick säga till honom att ringa upp igen och säga att han var temporärt dum i huvudet och tacka ja...så idag fick vi den. Min kvinnliga logik säger därmed att den är MIN ;o)

2 kommentarer:

Lilla Jag sa...

Åh, fyra stycken?! Kan jag få en.....?? Men den ska vara rååååsa förstås... ;)

Blue sa...

Nej tyvärr - har bara blå ;-p