onsdag 14 februari 2007

Alla Hjärtans Dag



Ibland blir man väldigt glad, över en liten sak och sedan blir man lika glad över en stor sak. Igår fick jag Sveriges, världens eller kanske universums finaste present en dag i förskott ("för det är ju helt meningslöst att smyga för mig"). En dunjacka som jag bara älskar, hade jag kunnat hade jag sovit med den på inatt och min första tanke när jag vaknade imorse var att jag snart skulle få gå ut och ha på mig den och inte frysa. Känner man mig vet man att jag fryser konstant och är konstant hungrig.

Och sen fick jag ovanstående bild på ett kort idag, that punk made my day!

Jag tar tillbaka att jag har dissat denna högtiden som kommersiell skit i många år, för nu är jag riktigt jävla glad - Alla Hjärtans Dag är en fantastisk dag...fientliga belackare göre sig icke besvär och det är inte för sent att lära gamla hyndor att sitta.

Happy Valentine allihop!

2 kommentarer:

smultronpaj sa...

Men vad snäll du hade varit då. Har du träffat en ny kärlek? Vad man missar när man är borta länge.

Lilla Jag sa...

Men vaddå?! Man kan ju inte säga A och sen inte säga B!! VEM VEM VEM?! *hyperventilerar*