onsdag 10 januari 2007

Klubbsäl

Somnade som en klubbad säl när jag kom hem från jobbet (igen!!??) och vaknade halvtio. Kollade på Krabbfiskarna (min nya favvoserie) och skulle sen gå och duscha. Och ja, jag vet att jag har superlågt blodtryck, men det måste ha gjort en totaldipp när jag kom ut ur duschen för det svartnade under ögonen och i ögonen men jag lyckades styra upp det så jag inte svimmade på riktigt. Men jävlar vad yr jag är, tom sängen gungar under mig nu (och jag tror inte att det har med stormen att göra).
Då blir man lite rädd och liten...

Jag vet att lågt blodtryck inte är farligt på samma sätt som högt, det är egentligen inte farligt alls. Om man bortser från alla ställen jag har svimmat på, mitt i trappan rekommenderas tex inte...för då slår man sig om man inte hinner styra upp det. Det är bara jävligt obehagligt, och svårt att kontrollera och en nedrans fördel om man har en soffa eller säng under sig när man håller på att tuppa av.

Nu vill jag bara att någon ska komma och hålla om mig tills den värsta yrselattacken har gått över, för jag tänker inte röra mig ur fläcken.

Go'natt

Inga kommentarer: