tisdag 21 november 2006

I-landsproblem


Jag har alltid haft långt lockigt hår (ser ut som Kramer i Seinfeld efter att ha badat i saltvatten för mkt), men 1999 satte jag saxen i håret och snaggade mig Annie Lennox style. Ledsnade på det efter ett par år, och let me tell you, det är HELL när självlockigt hår ska växa ut från kort snagg till någon slags frisyr där man inte ser ut som ett penntroll...de som uppfann plattången skall ha en eloge, tänk om den hade funnits på 80-talet....

Nu har det varit skulderlångt i ett par år och nu har jag ledsnat igen, och hittar då denna bild på Lil Miss Bimbo och vill genast byta frisyr.

Jag ser dock ett par problem med det;

a) Jag ser inte ut som Jessica Simpson.
b) Hon har antagligen inte fissligt, tunt och svenskt hår och jag VET att hon tillverkar löstagbara extensions.
c) Page??!!
d) Kommer jag att se för snäll ut (för det vore en mardröm)?

Anxt...och ja, fullständigt medveten om I-landsproblemstatusen på det, men ändock!!!!

Åh, och ej att förglömma...idag har jag lugg och det har inte hon, kommer jag att se ut som en blond Birgitta Dahl istället för som Jessica Simpson?

Huvva!

Hjälp?!

Inga kommentarer: