onsdag 30 augusti 2006

Shopaholic


Mitt senaste inköp! Måste ju dokumenteras...

Visste inte ens vad Lalique var innan min syster introducerade mig till deras smycken, och i helgen inköptes denna. Finns i en uppsjö färger och helt gjorda i kristall...och jag bara älskar den!

Nu är det på tiden att rannsaka sig själv, gav mig själv köpstopp redan i våras men räknade just ut att jag sedan dess har köpt nio par jeans (vem fan behöver nio par jeans?!), två par solbrillor, fem par skor (minst), två ringar (denna inkluderad, en svindyr jacka, ett antal toppar och shorts.

De pengarna jag har spenderat på mig själv hade kunnat försörja ett litet land. Nu är det slut!

Varför är det så terapeutiskt att shoppa, och var i de kvinnliga generna sitter detta konstanta behov?

Hmm...jag behöver faktiskt ett par högklackade skor till festen i helgen...undrar om det går att tälja ett par av en barkbit eftersom jag har köpstopp?

http://www.cristallalique.fr/v1/index.htm

Inga kommentarer: