måndag 14 augusti 2006

Cecilias fel =)


Första dagen på jobbet, trodde att det var på skoj när klockan ringde imorse (uselt skämt i så fall dock), fick upp ögonen någon gång efter lunch och hade faktiskt glömt av det mesta...HUR glömmer man av ngt man jobbat med i 16 år på fyra veckor. Ganska imponerande, måste ha tappat en och annan hjärncell av olika trevliga orsaker under semestern. Gick på halvfart och låtsades inte om att jag var tvungen att göra vissa saker som jag lämpligtvis råkade "glömma".

Så, detta är det enda jag orkar nu, och det är här Cecilia kommer in i bilden, du startade det...nu får du plocka upp mina handskar =)

Varit kär? Det är jag hela tiden, i både kompisar, saker, kläder och motsatta könet.
Varit olyckligt kär? Är som gjord för att vara olyckligt kär, gillar att vara olycklig eftersom jag inbillar mig att jag tillhör den skara människor som inte förtjänar att vara helt lycklig. Det och det faktum att jag alltid tror att jag skall kunna förändra bad boys gör inte saken bättre.

Blivit dumpad? Både dumper och dumpee...båda delarna suger
Dumpat någon? Mmmm....
Fått sparken? Japp, två gånger
Sagt upp mig? Ett antal gånger...
Varit i slagsmål? Ja faktiskt, med väldigt irriterande väninna på gymnasiet som inte förstod när hon klev för långt in i min privata sfär och gick för långt. Inte ngt jag är stolt över.
Rymt hemifrån? Som liten kanske
Haft känslor för någon som inte känt samma sak? Hell yeah!
Blivit arresterad? Nej..
Blivit utkastad från krogen? Ja
Börjat gråta av en film? Inte så ofta, gråter mest till böcker.
Börjat gråta av en låt? Nix
Förlorat en vän? Ja tyvärr..
Haft en vän som mist livet? Ja tyvärr igen...
Hånglat med en främling? Mmmm
Ljugit för en kompis? Ja...
Skolkat? Ja...
Sett någon dö? Ja, MC-olycka alldeles bredvid mig
Rökt en cigarett? En? Slutade röka för sex år sedan, har nog hunnit med mer än en cigarett...
Varit hög? Aldrig! Är den mest oliberala när det handlar om droger (förutom alkohol)...
Spytt i en bar? Inte kanske I baren, men i närheten =)
Ätit sushi? Löv it
Varit kär i någon av samma kön? Nix (inte ens på Priden =)
Åkt snowboard? Ja, på den tiden jag trodde att jag var gracil, men efter tredubbla knäskålar, ett oräkneligt antal blåmärken och ett knä nästan vridet ur led så slängde jag brädan i backen.
Haft sex med någon av samma kön? Nej

Ljugit om din sexuella läggning? Kanske, kan funka istället för "stick o brinn" replik på krogen
Köpt något totalt idiotiskt? Jag e tjej, jag köper idiotiska saker hela tiden
Somnat i skolan/på jobbet? På tyskalektionerna, och även en gång för inte så längesedan när jag var grymt bakis på jobbet och lade mig i solariet på lunchen.
Använt ett falskt id? Ja
Svimmat? Ofta...man gör det när man är lång som en flaggstång med lågt blodtryck
Känt dig utstött? Givetvis
Hatat ditt utseende? Vem gör inte det då och då?
Ifrågasatt ditt hjärta? Många gånger
Känt som om du håller på att dö? Ja, varje gång jag är magsjuk!
Gråtit dig själv till sömns? Hmm...tror faktiskt inte det...
Pekat finger åt någon? Senast idag...
Sårat någon väldigt mycket? Ja, återigen, vem har inte det?
Sovit på en busshållplats? Nix...
Förstört en fest? Näe, jag går och lägger mig om jag inte känner mig som en partyprinsessa
Varit ihop med en gangster? Nix
Pratat i telefon i mer än sex timmar? Helt garanterat, iaf som tonåring...
Fått utegångsförbud? Föräldrarnas ultimata straff...
Blivit aggressiv under en fylla? Sällan eller aldrig, är nästan alltid glad...
Är rädd för att titta på skräckfilm ensam? Inte under tiden, men efteråt kan jag ångra mig...
Tror på spöken? Oh ja, och jag ska spöka för alla dumma när jag dör
Tror på ett liv efter döden? Ja, och jag hoppas återfödas som en katt eller hund hos någon snäll som bara klappar mig och ger mig mat hela tiden.
Haft sex med en kompis? Ja
Brutit ett ben? Nej
Velat döda någon? Aldrig på riktigt
Fuskat på ett prov? Japps
Haft en Britney Spears-skiva? Öh, NEJ!
Glömt någons namn? Alldeles för ofta!
Älskar eller saknar någon just nu? Båda delarna!

Inga kommentarer: